Ödeme, Teslimat, Garanti ve İade

Ödeme

İletişim bilgilerinizi gösteren geri bildirim formunu veya belirli bir ürün için sipariş formunu doldurarak Web sitemizde sipariş verebilirsiniz.

Doldurulmuş formu gönderdikten sonra yarım saat içinde (mesai saatlerinde ) yöneticimiz sizinle iletişime geçerek sipariş, teslimat ve ödeme detaylarınızı görüşecektir.

Ürün için en uygun ödeme yöntemini kullanabilirsiniz:

  1. havale veya eft ile ödeme;
  2. nakitle ödeme;
  3. kartla ödeme.

Teslimat

Teslimat karaoke

Web sitemizden bir ürünü sipariş ettikten sonra, size uygun olan herhangi bir teslimat seçenceğiyle tercih yapabilirsiniz.

- Kendi imkanıyla teslimat
Ürünü, resmi veya bölge temsilcisinin ofisinden teslim alma imkanına sahipsiniz yada Cevizli mah. Didem sk. 11/A Maltepe/ İstanbul bayi adresinden teslim alabilirsiniz.

- Kurye servisi ile teslimat yurtiçi kargo

Garanti

Garanti ve İade karaoke

Studio Evolution karaoke sistemleri ve malzemelerini satın alarak, satın almış olduğunuz karaoke ürünleri garanti işlemi için bir garanti belgesine sahip olursunuz.

  1. Garanti hizmeti, garanti süresi boyunca ürünün ücretsiz onarımını veya benzer bir ürünle değiştirilmesini (tamir edilemezse) sağlar.
  2. Garanti, satıcının mührü ve ürünün satış tarihi ile birlikte doğru şekilde doldurulmuş bir garanti belgesi sunulduğunda geçerlidir.
  3. Ürünün garanti süresi, satış tarihinden itibaren 24 aydır.
  4. Garanti kapsamındaki çalışmaların süresi, arızalı ürünün üreticinin servis merkezine alındığı tarihten itibaren 10 iş gününü geçemez.
  5. Sarf malzemeleri ve aksesuarlar (bağlantı kabloları, güç adaptörü, belgeler, ambalaj vb.) ücretsiz değiştirme, yenileme ve tamire tabi değildir.
  6. Önleyici çalışmalar (karaoke ekipmanlarından oluşan cihazların, okuma sistemlerinin, fanların ve diğer bileşenlerin tozdan temizlenmesi) garanti kapsamında değildir ve ek bir ücret karşılığında gerçekleştirilir.
  7. Kullanım sırasında ortaya çıkan ürünün görünümündeki kusurlar ücretsiz onarıma tabi değildir.
  8. Servis merkezi, garanti dışı nedenlerden dolayı garanti tamiri yapılmasındaki gecikmeden sorumlu değildir.
  9. Garanti süresi, ürünün tamirde bulunduğu süre kadar uzatılır.

Garanti hizmetini gerçekleştirmeyi reddetmenin sebebleri:

  1. Tüketici tarafından malların çalıştırılması, depolanması veya taşınması ile ilgili kuralların ihlali ‚mekanik veya termal hasar, malın tüketiciye devrinden sonraki oluşan yıpranmalar.
  2. Ürünün kullanım amacı dışında kullanılması.
  3. Bağımsız ve yetkisiz sökme, tamir, önleyici bakım veya değişim süreçleri.
  4. Ürünün üzerinde bulunan güvenlik etiketinin “Studio Evolution” hasarlı yada eksik olması durumunda.
  5. Ürünün kirli ortamlarda, yüksek veya düşük sıcaklıklarda, yüksek nemde, yağmurda veya karda, doğrudan güneş ışığı gibi ortamlarda kullanılması.
  6. Ürünün hatalı kurulumu ve bağlantısı.
  7. Mücbir sebep hallerinin etkisi (yangın, sağanak, kasırga, yıldırım, deprem ve diğer doğal afetler).
  8. Bakım kurallarına uyulmaması, ürünün yanlış kullanılması.
  9. Alıcıda bulunan veya üçüncü şahıslardan satın alınan düşük kaliteli veya aşınmış malzemelerin (örneğin bağlantı kabloları veya güç kabloları) kullanımından kaynaklanan kusurlar.
  10. Uygun olmayan iş hazırlığı, aşağıdakiler de dahil olmak üzere aşırı güç kullanılarak niteliksiz kurulum.
  11. Ürünün içine ve/veya yüzeyine madde, sıvı dökülmesi ve ayrıca evcil hayvanlar, kemirgenler veya böceklerin neden olduğu hasar izleri.
  12. Yetkisiz yazılımların yüklendiği veya kurulmaya çalışıldığı ürün.
  13. Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
  14. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ ne başvurabilir.

Değişim veya geri ödeme

Servis ekipmanlarının değişimi / iadesi, aşağıdaki koşullar altında 15 iş gün içinde yapılır:

  1. Kullanılmamış olması;
  2. Satın alınan ilk görünüşü, tüketici özellikleri, mühürleri, ürün etiketleri korunmuş durumunda;
  3. Satış makbuzu, fatura veya başka bir ödeme belgesi mevcut olması.